כל מה שצריך לדעת על מוניות בירושלים

האם אתם מתכננים לבקר בירושלים וצריכים ללמוד כיצד להשתמש במוניות בעיר? האם אתה בטוח שזה בטוח לקחת מונית בישראל נענה על השאלות האלה ועוד במאמר זה! במאמר זה אנו נותנים לך כמה עצות שימושיות לשימוש במונית בירושלים. ראשית, הקפד לשאול את הנהג שלך אם הרכב בטוח. זכור כי מוניות בישראל אינן מוסדרות על ידי אף סוכנות ממשלתית ולכן אינך צריך לשלם.

איך מוצאים מוניות בירושלים?

מוניות יראו ברחובות ירושלים ואתה כנראה תוהה איך להשיג אחד. למרות שהתשובה מסובכת, ישנן מספר אפשרויות. למרבה המזל, ברוב המלונות יש תחנות מוניות במדרגות הקדמיות שלהם. אתה יכול להזמין מונית בטלפון אם אתה מעדיף לחסוך זמן. אתה יכול גם לשאול את הצוות במסעדה לקרוא לך מונית, ואתה יכול לשלם עם כרטיס האשראי שלך.

מוניות בירושלים מובחנות על ידי שלט צהוב-שחור מובהק המונח על גגותיהן. החוק קובע את הנסיעה וזה תלוי בזמן של היום, כמו גם את גודל התיק שלך. יהיה עליך לנהל משא ומתן על תשלום אם יש לך יותר משתי מזוודות. אם לא נוח לך לדון בתשלום מראש, פשוט התעקש על מחיר הוגן לפני שאתה נכנס למונית.

אתה יכול גם לעצור מוניות מהרחוב. יש הרבה מוניות משותפות בתוך ירושלים. אלה נהדרים אם אתה לא מתכוון לנהוג לאורך זמן. אתה יכול גם להתקשר השוער של המלון שלך להזמין מונית או דגל אחד למטה שבו אתה צריך את זה. אם אינך בטוח היכן לסמן מונית, קל לבקש אחת בטלפון, אך היה מוכן לשלם תשלום נוסף.

האם המוניות בטוחות בישראל?

המוניות בישראל זהות לשאר העולם, אבל יש כמה הבדלים. באופן כללי, המוניות הישראליות לבנות, עם המילה "מונית" צבועה על הגג ועל הצדדים. למרות שלא נהוג להטות נהגים, אתה יכול לעשות זאת אם אתה מרגיש קרוע על ידי נהגים גסים. בישראל, המוניות מוסדרות על ידי משרד התחבורה.

אתה יכול להימנע מהונאה באמצעות אפליקציית מוניות כשאתה נוסע בישראל. אפליקציות אלה מחברות אותך למוניות על סמך שיעורי מטר בערים, ולמחירון קבוע שמחוץ להן. אפליקציות אלה קלות לשימוש וניתן להשתמש בהן באנגלית. הם גם מאפשרים לך לדרג נהגי מוניות לפני הזמנת אותם. האפליקציה היא חופשית לשימוש, כך שאתה לא תהיה במונה.

ניתן לחלוק מוניות בישראל עם נוסעים אחרים. ברוב המלונות הגדולים יש עמדות מוניות על מפתן הדלת. אתה יכול להזמין מונית באינטרנט, דרך דרגה רשמית או על ידי קורא מונית. אם אתה מעדיף להשתמש באפליקציה, יש שירות בשם איטקסיג ' ירושלים שיש לו שותפות עם עיריית ירושלים. אתה יכול להזמין מונית באינטרנט, לדרג נהגים ואז לשלם בכרטיס האשראי שלך.

טיפים לשימוש במוניות בירושלים

מוניות יכולות להיות קשות לשימוש בירושלים, במיוחד אם יש חניה מוגבלת ונפח תנועה גבוה. למרות שנהגי מוניות הם בדרך כלל סבלניים, קל ללכת לאיבוד ובסופו של דבר לשלם יותר ממה שאתה צריך. כדי להימנע מלהסתבך, הנה כמה טיפים לשימוש במוניות בירושלים. שימוש במונית הוא לא בעיה אם אתה יודע מה לעשות. אתה יכול בקלות למצוא מונית מכל מסעדה, אבל אם אתה לא מכיר את העיר, עדיף לשכור חברה פרטית.

תמיד להתעקש על מטר בעת שימוש במונית. נהגי מוניות נדרשים על פי חוק להשתמש מטרים, אבל הם עשויים לנסות לשכנע אותך אחרת. בישראל, הטיית נהגי מוניות אינה מנהג. למרות שניתן לנהל משא ומתן על המחיר לפני שאתה לוקח מונית, עדיף להסכים על תשלום הוגן לפני שאתה משלם. במידת האפשר, השתמש במד מד כדי לשלם לנהג לאחר שיסיים את מסעו.

כשאתה מסמן מונית, הקפד להאריך את זרועך ב 45 מעלות. נהגי מוניות ישראלים לא מצפים לטיפים. הם יחזירו את השינוי שלך רק אם הם מספקים חוויה נעימה. עם זאת, אם אתה חווה שירות מעולה יש משא ומתן על מחיר גבוה יותר, נהוג להטות את נהג המונית. כמות קטנה בדרך כלל מספיקה. יש תיירים שמטיפים לנהגי המוניות שלהם כמו שהיו עושים בארצם.

לפרטים נוספים על מוניות בירושלים: https://www.mehadrintaxi.co.il/%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%A5/