מה זה מנטליסט?

כמנטליסט, אתה צריך לוח זמנים קבוע. אם תתרגל רק מתי שמתחשק לך, לא תתקדם הרבה. במקום זאת, צור שגרה שתוכל להשתלב בחיי היומיום שלך. בדרך זו, אתה יכול לשמור על עצמך מעורב ונרגש על הקסם שאתה לומד.

הטכניקות והאפקטים בהם משתמשים המנטליסטים משתנים במורכבות ובהשפעה. כמה שיטות יכולות להיות קצת מפחידות, בעוד שאחרות רק משעשעות. חלקם יכולים להיות מהירים מאוד, בעוד שאחרים יכולים לקחת הרבה יותר זמן. שיטות מסוימות אמינות יותר מאחרות. כמה מנטליסטים משתמשים בטריקים פסיכולוגיים כדי ליצור אשליה של היכולות שלהם. הטריקים וההשפעות האלה הם לפעמים כל כך מדהימים שאנשים לא מאמינים שהם ראו אותם. זו יכולה להיות דרך נהדרת להרשים חברים ומשפחה.

טריקים אחרים שמנטליסטים משתמשים בהם כדי להערים על אנשים הם טלפתיה וקריאת מחשבות. טכניקה זו כרוכה בקריאת מחשבותיו של האדם ובשימוש בו לתמרון אובייקטים פיזיים. יש מנטליסטים שאפילו משתמשים במגנטים ובחוטים בלתי נראים כדי לתמרן אובייקטים בעזרת כוח המחשבה שלהם. מגדת עתידות היא היכולת להבחין בעצמים באמצעות תפיסה חיצונית.

קריאת מחשבות היא אפקט רב-עוצמה ומנטליסטים רבים נזהרים מקריאת המילה 'מוח'. עם זאת, זה נכון שהמנטליסטים היעילים ביותר משתמשים בכוח הכוחות כדי לתמרן את הצופים שלהם. הם כופים את התוצאה הרצויה כדי להשיג את מטרתם. זה המפתח למנטליזם. ישנן מאות שיטות שונות בשימוש על ידי מנטליסטים. בעוד חלק משתמשים אחיזת עיניים, רובם מסתמכים על כוחות פסיכולוגיים.

חוץ מללמוד טריקים בסיסיים, להיות מנטליסט דורש תרגול כישורי אלתור. עליך להיות מוכן להופיע בפני קהל גדול, מה שמחייב אותך לחשוב על רגליך. כדי לתרגל כישורי אלתור, אתה יכול להתאמן בעצמך, מול מראה, ואפילו לפני קהל קטן. אתה צריך ללמוד ליצור מצבים קשים ולשים את עצמך על המקום, שיעזור לך לפתח את כישורי האלתור שלך.

אם אתה רוצה להרשים מישהו, אתה יכול להשתמש בטריק שנקרא טלפתיה. טכניקה זו כרוכה בקריאת מוחו של אדם ושכנועו לעשות את מה שאתה רוצה שיעשו. מדיומים יכולים גם לבצע טריקים כמו קריאה קרה. יש הרבה טריקים שאתה יכול להשתמש כדי לשכנע אנשים, והטריקים האלה מאוד יעילים.

כדי להפוך למנטליסט טוב יותר, חשוב לצפות בתגובות הקהל במהלך ואחרי שגרה. זה יעזור לך לשפר את ההופעות שלך. אם תבין את תגובות הקהל, תוכל לבצע את המעשה שלך בצורה משכנעת יותר. זה יעזור לך לבצע את הטריק שלך ביתר בהירות. אם הקהל שלך מתקשה להאמין שיש לך הכוח לבצע מעשים מסוימים, סביר להניח שהם סקפטיים.

פיתוח כישוריך במנטליזם אינו תהליך קל. כמנטליסט, אתה חייב לתרגל וללמוד כל הזמן טכניקות חדשות. ביצוע קריאות חיות הוא דרך מצוינת לתרגל. זה גם יאפשר לך להתאמן על קהל גדול יותר. המפתח הוא להמשיך לקרוא וללמוד ככל האפשר.

כמנטליסט, עליך לקרוא הרבה ולהתבונן במנטליסטים רבים. אתה אפילו יכול לצפות בסרטי וידיאו ולקרוא ספרים כדי לשפר את כישוריך. כמה מהספרים הטובים ביותר למתחילים כוללים את Practical Mental Magic by Theodor Anneman, Mind Reader by Lior Suchard ו-Tricks Of The Mind By Derren Brown.

ביצוע מנטליזם הוא אמנות שמחייבת אותך להשתמש בטריקים ופסיכולוגיה כדי לתמרן את הקהל. יש מנטליסטים המשתמשים בקסמים מסורתיים, ואילו אחרים מתמקדים בקריאת שרירים, בשפת גוף ובהצעות. המטרה של המנטליסט היא ליצור אווירה שמשאירה את הקהל מאויש. מנטליסט ישראלי – אורן שלום הוא מנטליסט דגול הוא אמן שמסוגל לשחק על תפיסות ורגשות מוטעים של אנשים.

13 המדרגות הוא אחד מספרי המנטליזם הפופולריים ביותר. הספר מכיל כל טכניקה שמנגן מנטליזם צריך ללמוד. הוא מכיל גם הסברים מלאים של הטכניקות. הוא הופץ במקור כשלושה עשר ספרים קטנים יותר, אך מאז הפך לאגדה בעולם המנטליזם. כתוצאה מכך, היא חיונית לקריאה לכל מנטליסט.