מועדון לאירועים – מה לחפש בעת בחירת מועדון

מועדון האירועים (באנגלית: Club for Events) הוא מועדון חברים פרטי בסן דייגו. אירועים נעים בין גיוס כספים לכנסים וכל מה שביניהם. חברויות זמינות ברמות שונות, החל מ-20 דולר וכלה בכמות שאתה רוצה להוציא. מועדון האירועים מציע הזדמנות נהדרת לקבל את הרעיונות האחרונים לגיוס כספים. אלה שני הדברים שאתה יכול לצפות לקבל כשאתה מצטרף למועדון לאירועים:

זכויות אח "מים. גם אם אין לך תקציב ענק להצטרף למועדון לאירועים, אתה עדיין יכול ליהנות להיות אחד החברים הנבחרים שמקבל הזמנות לאירועים מיוחדים לפני שהם קורים. אתה גם יהיה אחד האנשים הראשונים לקבל הזמנות למסיבות מיוחדות וחגיגות אחרות. והתרומה שלך כיו "ר שותף בוועדה עשויה פשוט לנחות לך הופעה נואמת באירוע הקרוב. המועדון לאירועים הוא על כל רשתות ויתן לך שפע של הזדמנויות.

מקום שבו תוכל לפגוש אנשים בעלי דעות דומות. בכל חודש, מועדון האירועים מארח עשרות אירועים חברתיים. אירועים אלה אינם מיועדים לבעלי לב חלש, אבל אם אתם מחפשים פעילות חדשה להצטרף אליה או לעזור לקדם את החברה שלכם או ללא מטרות רווח, אז כאן אתם צריכים לבלות את זמנכם. תוכל להתחבר עם אחרים שחולקים את התשוקה שלך לאירועים מקומיים.

* פורום לקידום הארגון או העסק שלך. המועדון לאירועים מספק פורום לחברים לפרסם אירועים שהם השתתפו בהם כמו גם כל מידע על האירועים הקרובים. תוכל גם למצוא לוח מודעות שבו חברים יכולים לפרסם הודעות על פגישות או סמינרים הקרובים. אתה יכול גם לתת ללקוחות פוטנציאליים לדעת מה החברה שלך עושה ואיך הם יכולים להיות מוגשים בצורה הטובה ביותר. פורום זה גם מקדם אינטראקציה בינך לבין חבריך. אם אתה מרגיש שאתה מפסיד הזדמנות חשובה, אז אולי לוח הודעות יעורר אותך להשתתף בפגישה או בסמינר הבאים.

* עצות מומחים מאנשים שמבינים. לא סביר שתמצא את המידע שאתה צריך אם מעולם לא היית מעורב בתעשיית האירועים. היכרות עם היבטים שונים של התעשייה היא דרך אחת שבה תוכל לוודא שאתה עושה דברים נכון. ידע זה יכול לעזור לך להשקיע יותר זמן ואנרגיה בתכנון וביצוע האירועים שלך. אל תשאל את מנהל האירועים שלך אילו סוגיות נפוצות ביותר כדי שלא תבזבז זמן ביישום משהו שכבר נלקח בחשבון.

שירות לקוחות נהדר. למרות שאתם אולי מאמינים שקבוצה ללא כוונת רווח שלכם נלהבת לעזור לסביבה, רבים מאיתנו לא בטוחים איך אנחנו מתקשרים אחד עם השני. הקדש זמן ללמוד על נציג שירות הלקוחות ולוודא שאתה ממלא אחר עצתם. אם אתה לא בטוח מה ההמלצות שלהם, אז תדאג לשאול.

שים לב. ארגונים רבים ללא כוונת רווח מנהלים אירועים מוצלחים מבלי להקדיש להם תשומת לב רבה. אם אתה רוצה להיות בטוח שהמועדון שלך לאירועים הוא יעיל ורווחי אז אתה צריך לשים לב. להשתתף באסיפות ולחפש משוב ממשתתפים אחרים.

תן הרבה מחשבה לתכנית שלך. לא משנה כמה גדולה הקבוצה ללא מטרות רווח שלך, אם אין לך תוכנית מה לעשות באירועים, אתה תבזבז זמן וכסף. יש לשקול היטב את תוכניתך ולעזור לך לפתח אסטרטגיית אירועים. חברי הוועדה שלך יעריכו את המאמצים שלך אם תכלול אותם בתהליך פיתוח התוכנית שלך.

למידע נוסף על מועדונים, לחצו כאן: מועדונים בכפר סבא