איך לשכור מפיק כנסים?

ישנם היבטים רבים ושונים שיש לקחת בחשבון בעת תכנון כנס. מהקמפיין השיווקי ועד למקום, תפקידיו של מפיק הכנס כוללים פיתוח חומרי קידום מכירות לאירועים ומציאת דוברים. תפקידו של מתאם הכנס כולל גם חקר נושאי כנס עתידיים, זיהוי נותני חסות ושמירה על תיעוד מתאים לכל כנס. משימות אחרות כוללות משא ומתן על דמי רמקולים ושליחת מכתבי תודה לכל הדוברים. מפיקי הכנס אחראים על ניהול משימות מרובות בתוך מועד קפדני. הם צריכים להיות מסוגלים ליצור ולנהל תקציב ולטפל במספר משימות בו זמנית.

מהו מפיק כנסים?

מפיק כנסים משמש כמנהל פרויקט התמונה הגדולה של אירוע מקצועי. תפקידיו כוללים השתתפות בפגישות עם לקוחות, פיתוח מטרות הכנס ופיקוח על האירוע ביום. הוא או היא גם להזמין מקום בכנס, למצוא לינה במלון עבור המשתתפים, ליצור לוח זמנים, ולנהל תקציבים. תפקידו של מפיק כנסים כולל גם עזרה בחומרים שיווקיים ובהיבטים אחרים של האירוע, וניסוח ואכיפת חוזים עם נותני שירותים וספקים. כמפיק כנסים, אתה תהיה אחראי גם להרכיב תיק אנשי קשר לאירוע בשנה הבאה.

תפקידו של מפיק כנסים דורש תקשורת מעולה ומיומנויות בינאישיות. אדם העובד בתפקיד זה חייב להיות מסתגל ומסחרי. הם צריכים להיות מסוגלים לזהות נושאי כנס שימשכו נותני חסות ונציגים משלמים. כמפיק כנסים, תידרש להיות מסתגל ומוטיבציה עצמית. אתה אמור להיות מסוגל לעבוד בתוך מועדים צפופים, ולהיות מאורגן מאוד. עם זאת, גם אם יש לך כישורים ארגוניים נהדרים, תצטרך להפגין את הידע השיווקי והמדיה החברתית שלך.

תפקידו של מפיק כנסים מגוון מאוד ויכול להיות פרילנסר או מועסק בשירות פרטי או ציבורי. מפיקי הכנס יכולים להרוויח בכל מקום בין פס18 אלף לפס 25, 000 ומעלה. השכר עבור מפיק כנסים יכול לעלות במהירות. ואתה יכול גם להיות חבר של איגוד מקצועי או מוסד. אם יש לך כשרון להפגיש אנשים, סביר להניח שתצטיין בעמדה זו.

שכירת איש מקצוע להפקת כנסים

בעת שכירת איש מקצוע להפקת כנסים, חשוב לקבל תמונה ברורה של התוצאה הסופית אליה אתה מכוון. אינך זקוק לתיאור תפקיד מקיף, אך חשוב לתת לקבלנים מספיק פרטים כדי להתחיל. תיאורים מפורטים צריכים לכלול את כל התוצרים. במידת האפשר, ציין כמה גדול הפרויקט וכמה זמן אתה זקוק להשלמתו. ציין גם אם אתה מעדיף תעריפים לפי שעה או חוזה במחיר קבוע.

מפיק כנסים מצליח חייב להיות בעל רקע אקדמי מצוין. זה עוזר אם יש להם לפחות 2.1 בתואר מחקר כבד. אתה רוצה מישהו שהוא להוט ללמוד ומי יכול לחלץ מידע חשוב מהחומר. זה גם מועיל לשכור מקצועי עם רשת של חיבורים. על ידי ביצוע הטיפים הבאים, תוכל להבטיח כי האדם שאתה שוכר מנוסה בתחום ייצור הכנס.

מפיק כנסיםים מקצועי ידאג להיבטים הלוגיסטיים של הכנס. הם יתקשרו עם נותני חסות פוטנציאליים וינהלו חוזי חסות. הם יפנו לבעלי עניין מרכזיים ויספקו עדכונים שוטפים על הכנס. הם גם לקיים קשר עם צוותי מכירות ושיווק כדי לוודא כי הכנס הוא מוצלח ומייצר רועי גבוה. בנוסף, ייתכן שיש להם חובת דיווח לדירקטוריון ולהנהלה הבכירה. תפקידו של מפיק כנסים חיוני להצלחת כנס.

כיצד לבחור מפיק כנסים?

בעת בחירת מפיק כנסים, יש לזכור כמה גורמים. מפיק הכנס חייב להיות בעל תקשורת רבה ומיומנויות בינאישיות. הם חייבים גם להיות מונעים מסחרית ומסוגלים לזהות נושאים שימשכו נציגים וספונסרים משלמים. עדיף להימנע מכל מי שלא יכול לעשות אף אחד מהדברים האלה. אם אינך בטוח למי להעסיק, עיין בטיפים אלה. תוכל לבחור מפיק כנסים מעולה תוך זמן קצר.

ודא שיש להם רשת חזקה. מפיק אירועים צריך לשמור על קשר קבוע עם דמויות מפתח בתעשייה. אנשים אלה יכולים להיות דוברים פוטנציאליים, או צינור לאנשים אחרים. הם צריכים גם להשתמש מדיה חברתית כדי לשמור על הרשת הולך. אתה צריך גם לבדוק את אתר האינטרנט של המפיק כנסים כדי לראות אם יש פרסים. אם הם לא, הם כנראה לא יהיו בחירה טובה. הם צריכים גם להיות מסוגלים להתמודד עם כמה פרויקטים בבת אחת.

כנס דורשת מפיק כנסים טוב. מפיק כנסים טוב תהיה רשת מוצק ולהיות מסוגלים ליצור הצעה העונה על הצרכים שלך. בנוסף לרשת נהדרת, מפיק כנסים טוב אמור להיות מסוגל לנהל משא ומתן על חוזים ולנהל כספים. בנוסף לכך, מפיק כנסים טוב צריך להיות בעל יכולת לאזן בין סדרי עדיפויות מרובים בסביבה מהירה. לאחר שמצאת מפיק כנסים טוב, אתה יכול להיות סמוך ובטוח כי האירוע שלך יהיה הצלחה.