אילו קוקטיילים טובים למסיבת יום הולדת?

אם אתה חוגג אירוע מיוחד החודש, יש כמה משקאות לשקול להגיש במסיבה שלך. המשקאות עם נושא יום ההולדת יכולים להיות הדרך המושלמת לחגוג את היום המיוחד. אם אתה מארח את מסיבת יום ההולדת בבית, כדאי שתשקול להכין שוקו מקסיקני מיוחד לאורחים שלך. הקוקטייל המקסיקני הזה מלא בקינמון, קאיין, סוכר ושוקולד. ברגע שזה מעורבב, תצטרך חלקים שווים של כל מרכיב. מערבבים אותם יחד עם קרח ומגישים חם או קר.

בזמן שהאוכל הוא חלק חשוב במסיבה, אל תשכחו את המשקאות. אתה יכול להגיש מיצים מוגזים, פונץ' פירות, או אפילו לימונדה. כדי להוסיף מגע כיף למסיבה שלך, להגיש משקאות אלה בכוסות חגיגיות. אתה יכול גם להלביש את המשקפיים שלך עם סוכריות אבן צבעוניות או מטריות נייר. בחר משקה טרופי, כמו פינה קולדה או מוחיטו. לא משנה מה הבחירה שלך, אתה בטוח להרשים את האורחים שלך!

עוד קוקטייל כיף להגיש למסיבת יום הולדת הוא קוקטייל רוק קנדי. מתכון זה קל וחסכוני להכנה, המשלב וודקה, מי סודה ומקלות סלעים. זה לוקח רק כמה דקות כדי לערבב יחד ומשמש כמשקה למבוגרים מענג. אתה יכול גם להחליף סוכר מלטש צבעוני לסלעי הפופ או להשתמש ליקר ברור במקום. אם אתה מתקשה למצוא את המרכיבים הנכונים, אתה תמיד יכול להחליף אותם עם ליקר בטעם.

הוספת משקה למסיבה שלך תהפוך את המסיבה שלך לייחודית ותעביר את הנושא. משקאות אלה מושלמים למסיבות וניתנים להגשה אישית בבקבוקים או בצנצנות. קשיות דקורטיביות ומבחר משקאות יכולים להוסיף מגע קלאסי לקוקטייל אחר ולא מעניין. אתה יכול גם להוסיף קישוטים לקוקטייל החתימה שלך. רק קישוט פשוט על הכוס יכול להפוך קוקטייל רגיל למשקה ייחודי ואופנתי.

אם יום ההולדת שלך נופל באביב, שקול להגיש קינוחי תות שדה. בעונה זו של השנה, עונת התותים רק החלה, אז זה הזמן המושלם להגיש קינוחי תות טעימים שילובים חמוצים ומתוקים אלה ישמחו את האורחים שלך במשך שעות. שני הקוקטיילים הקלאסיים האלה מושלמים למסיבת יום הולדת! הם משקה הקיץ המושלם! לכן שקול להגיש אותם לאורחיך ונהנה ממשקה חגיגי. ‏

בין אם אתה עורך מסיבת יום הולדת בנושא או חוגג יום נישואין, יש הרבה משקאות להגיש במסיבת יום הולדת. מרטיני יום הולדת הוא משקה טעים שחוגג ציון דרך. הוא מכיל וודקה וליקר בטעם שוקולד, ומקושט בשבבי שוקולד אכילים. כדי להפוך אותה לחגיגית עוד יותר, הגישו אותה בכוס מעוטרת בסוכריות צבעוניות.

אם מסיבת יום ההולדת שלך היא נושא סביב דיסני, אתה יכול לעשות קוקטייל מיוחד לאורחים שלך. לערבב וודקה עם רום פירות תשוקה, ספרייט, וסוכר. להוסיף כמה סוכריות גומי, כמו כרישים. הילדים יאהבו את זה! זה קל להתכונן וזה המשקה המושלם למסיבת קיץ. אין צורך לדאוג על תהליך ערבוב מסובך כאשר אתה יכול לעשות קוקטייל נושא דיסני לאורחים שלך.

פרטים נוספים באתר: www.silonbar.co.il/