האם בירות לא מסוננות בריאות יותר? ‏

אם אתם מחפשים בירה ייחודית ומרעננת שאין לה טעם של בירה רגילה, שקלו לנסות לא מסונן. הנוזל הכתום-צהוב המעונן הזה אטום והוא הדרך המושלמת לנצח אפילו את הספקן הקשוח ביותר. דוגמאות נוספות של בירות לא מסוננות כוללות את סגנון קלרביר, מגוון רחב של וויטבירס, ברלינר וייסס ומנחות חמוצות.

בירה לא מסוננת היא מעוננת, וביומסה השמרים שהיא מכילה תורמת לטעם המעונן. סינון מסיר את הביומסה ומתחיל שוב בתסיסה. הבעיה עם בירה מעוננת היא שיש חלבונים לא יעילים בזמן תהליך ריסוק הדגנים המלא. בגלל שסינון לא יכול לתקן את הבעיות האלה, בירות לא מסוננות הן האפשרות היחידה. עם זאת, יש כמה יתרונות בשתיית שטר חוב מסונן. למשל, הפה של בירה לא מסוננת טוב יותר.

יתרון נוסף של שת "פ לא מסונן הוא הפה שלו. לבירה הזאת יהיה גוף מתון ומפה רך וקרם. הוא ישמור על האובך שלו, שהוא האישור החזותי לשימוש בכיפופים. יהיה לו גם ריח עשיר ומורכב. שטר חוב מעוצב היטב יכול להיות אובך כמעט לא מסונן. האובך שלו יגרום לכוס שלך להרגיש כאילו היא בושלה בצרור חדש של שמרים.

לגרסה הלא מסוננת של הבירה יש פה רך יותר. המבשל יוכל לטעום את הטעמים העשירים של השמרים טוב יותר. תהליך הסינון גם עושה את המשקה קל יותר, מה שאומר שזה לא יהיה כמו קלורי. גם חוסר הטעם בולט יותר. זה יכול להיות יותר בלתי צפוי. יש הבדל במרקם, אבל בסך הכל, לבירה לא מסוננת יש קצה. זו חלופה טובה לאלו שאוהבים לשתות בירה קלה יותר ולא מסוננת.

למרות שבירה לא מסוננת היא לא ברורה כמו בירה מסוננת, זו עדיין בחירה מצוינת אם אתה רוצה לשמור על הגוף שלך בריא. הוא מכיל ויטמינים מסוג B כמו חומצה פולית שיכולים לעזור למנוע התקפי לב. והוא מכיל חומרים נוגדי קרישה שעוזרים לשמור על בריאות כלי דם ועורקים. אם אתה מחפש לאגר רך ומורכב יותר, נסה את אחד מאותם איי-פי-איי לא מסוננים.

אם אתה מחפש בירה שיש לה טעם של סינון, אז אתה צריך לנסות. זה יכול להיות עכור, מעונן, או אפילו מעורפל מראה. שווה להסתכל על התווית ולראות מה אפשר למצוא. כמה מבשלות מלאכה מנסות לגרום לזה להיראות יותר אותנטי, בעוד אחרים מנסים ליצור IPA שנראה יותר אותנטי.

בעוד שני סוגי הבירה טעימים, יש כמה הבדלים. מלבד העובדה שבירה לא מסוננת יש יותר חומרים מזינים, זה גם בריא יותר בשבילך. תזונאים רבים רואים בבירה לא מסוננת מזון, ויש בה יותר סיבים וויטמינים מסוג B מאשר גרסאות מסוננות. טעמו עדין ועשיר יותר, והוא גם יכול להפחית את השפעותיו של הנגאובר. ניתן לייחס את המראה המעורפל שלו לכמות השמרים הגבוהה המשמשת בסגנון זה של איי-פי-איי.

הרבה אנשים נרתעים מבירות לא מסוננות כי הם חוששים שהבירה תהיה עכורה. הם חושבים שככל שהבירה ברורה יותר, כך טוב יותר. אבל האמת היא שזו עדיין בירה טובה, ולעתים קרובות היא בריאה יותר מבירות מסוננות. וזה גם יותר טוב בשבילך מאשר מסונן. אם אתה אוהב בירה, נסה שת "פ לא מסונן, זה יהיה שינוי קצב טוב.

כשמדובר ביתרונות בריאותיים, בירה לא מסוננת עדיפה על חלב. שמרים בחלב מוסרים במהלך הסינון, וסינון מסיר מגוון רחב של חומרים מזינים ושמרים. זה מקשה יותר להבחין בין בירה מסוננת לבירה לא מסוננת. עליך גם להיות מודע לאפקט האובך של בירה מסוננת על גופך. למרות זאת, ליטרים לא ־ מסוננים מזינים יותר מבירות מסוננות.

איי-פי-איי לא מסוננים הופכים לפופולריים יותר. בעבר, מבשלות רבות פחדו מסגנון הבירה המעורפל, אבל היום, הוא בכל מקום. סגנון ה-IPA המעורפל הוא דרך נהדרת להתבלט מהקהל. לבירה הלא מסוננת שלה יהיה טעם ברור שמזכיר מיץ תפוזים. אם אתה מחפש תב "ע מרענן ולא מסונן, יהיה לך הרבה מה לבחור.

פרטים נוספים: בירה לא מסוננת מחיר