דברים שכדאי לזכור בעת שכירת עורך דין

בין אם אתה מגיש תביעה נגד חברת הביטוח שלך או נגד הרופא שלך, הצעד הראשון הוא לשכור עורך דין שיסייע לך בתיק שלך. משרד עורך דין יכול להוות משאב עצום עבורך, במיוחד אם אתה זקוק למומחה משפטי שיעזור לך בתביעת רשלנות רפואית או תאונת עבודה. הנה כמה דברים שכדאי לזכור בעת שכירת עורך דין:

מהי רשלנות רפואית?


בכל פעם שנפגעת, מומלץ לפנות לייעוץ של עורך דין רשלנות רפואית. הסיבה לכך היא שטעות של רופא או איש מקצוע בתחום הבריאות יכולה להוביל לצרכים רפואיים מתמשכים ולהוצאות. עורך דין יכול לעזור לך לקבל את הפיצוי המגיע לך עבור הפציעות שלך.

ניתן לפנות לעורך דין מקומי לייעוץ חינם. ישנם אתרים רבים שיחברו אותך עם עורכי דין באזור שלך על סמך ההתמחות שלהם. אתה יכול גם להשתמש בתכונת צ'אט באתרים אלה. אתה יכול גם לבקש המלצות מחברים או משפחה.

משרד עורך דין לרשלנות רפואית יכול לעבוד עם מומחים רפואיים לבניית תיק חזק. מומחה יכול להסביר לחבר המושבעים כמה תצטרך לשלם עבור טיפול עתידי. זה יכול לעזור להם להבין כמה איבדת את כושר ההשתכרות.

ייתכן שתוכל לתבוע פיצוי כספי בגין חשבונות רפואיים, כאבים ונכות. אולי אפילו תוכל לקבל פיצוי על הפסדי שכר. עורך דין יכול ליישר את מגרש המשחקים, כך שתוכל להתמקד בהחלמה.

כאשר מחפשים עורך דין רשלנות רפואית, חפשו מישהו שיש לו ניסיון במקרים דומים לשלך. תזדקק לעורך דין שיידע לאסוף מידע וראיות חשובות. ניתן לעשות זאת באמצעות הצהרות, כאשר איש מקצוע רפואי רשלני לכאורה והתובע נחקרים בפרוטוקול.

מהי תאונות עבודה?


להיפצע בעבודה יכולה להיות חוויה מלחיצה ביותר. תצטרך להתמודד עם כאב פיזי, ולמצוא דרך לכסות את ההפסדים הכספיים שלך. אם אתה סובל מפציעה בעבודה, תצטרך להתייעץ עם עורך דין מיומן לתאונות עבודה בניו ג'רזי. תצטרך גם להבין את זכויותיך וכיצד פועל חוק פיצויי עובדים.

אם נפצעת בעבודה, תצטרך לפעול במהירות. יהיה עליך לאסוף כל מסמך רלוונטי ולכתוב הערות מפורטות. תצטרך לקבוע אם המעסיק שלך אחראי לפציעות שלך.

תאונות עבודה רבות נובעות מחוסר זהירות. אם נפגעת בגלל שמישהו אחר התרשל, ייתכן שתוכל להגיש תביעה אזרחית. זה עלול לגרום לכך שתקבל תשלום עבור החשבונות הרפואיים שלך, כמו גם תשלומים עבור אבדן שכר. אתה עלול אפילו לקבל פיצויים עונשיים על התעלמות פזיזה לביטחונך.

ישנם סוגים רבים ושונים של תאונות עבודה. חלק מהנפוצים יותר כוללים החלקות, מעידות ונפילות. נפילה יכולה להיגרם מפסולת על הרצפה או תאורה לקויה. זה יכול להיגרם גם על ידי כבלי מאריכים מאובטחים בצורה לא נכונה.

סוג נפוץ נוסף של תאונת עבודה הוא תאונת דרכים. נהג משאית שמפעיל רכב בבעלות החברה עלול להיפצע בתאונה.

תביעות כנגד ביטוח


בהתאם למצבך, ייתכן שתצטרך לפנות לעזרה משפטית ממשרד עורך דין כדי להגיש תביעות נגד ביטוח. בין אם אתם מגישים תביעה לביטוח רכוש, תביעת בריאות או תביעת ביטוח עסק, עליכם לדעת שתהליך התביעות עלול להיות מסובך.

תצטרך להכיר את חוק הביטוח במדינתך, את חוק ההתיישנות ואת תביעות הביטוח הנפוצות שאתה עלול להיתקל בהן. תרצה גם לקבוע אם החברה פעלה בתום לב.

ביטוח הוא הסכם חוזי בין מבטח למבוטח. בעל פוליסה מצפה מהמבטח לכבד את תנאי הפוליסה שלו, אבל זה לא תמיד קורה. אם תביעת הביטוח שלך נדחתה או מטופלת בצורה מפוקפקת, ייתכן שאתה זקוק לעזרה של עורך דין.

משרד עורך דין יכול לחקור את תביעתך ולחייב את החברה באחריות. משרד עורך הדין יכול לסייע לכם גם בגביית הנזקים מחברת הביטוח. ייתכן שתוכל להחזיר כסף המגיע לך במסגרת פוליסת הביטוח או נזקים תוצאתיים אחרים שאינם מכוסים בפוליסה.

ישנם סוגים רבים של ביטוחים, מביטוח רכב דרך ביטוח דירה ועד ביטוח בריאות. לכל סוג יש מערכת חוקים משלו.