הטרקים הטובים ביותר באיסלנד

הנוף הדרמטי ביותר בעולם ניתן למצוא באיסלנד. מדינת האי מוקפת בהרי געש, מעיינות חמים ושדות לבה. קרחוני המדינה, כולל וטנז'וקול וסנפלג' וקול, מגנים על יופיו הטבעי של האי. בעוד שרוב אוכלוסיית המדינה מתגוררת בעיר הבירה, רייקיאוויק, האזור הוא ביתם של מוזיאונים ואתרים היסטוריים. בקרו במוזיאון סאגה כדי ללמוד על ההיסטוריה הוויקינגית, ועל הלגונה הכחולה היפהפייה.

כדי לחוות את הטרק הטוב ביותר באיסלנד, ניתן לטייל באזור המקיף את שלושת הקרחונים המפורסמים. יש הרבה טרקים באזור הזה, אבל הפופולרי ביותר הוא הר ואלהנוקור, שאורכו כשעתיים בלבד והוא מציע נוף של 360 מעלות לעמק. השביל מתחיל בבקתות הר הגעש של שמורת הטבע ת'ורסמורק. ואז תוכל להתחיל את ההרפתקה שלך בבקתת לנגידאלור שהיא בקתת הרים מקסימה ליד קרחון.

Laugavegur  הוא אחד הטרקים הפופולריים ביותר באיסלנד. זה לוקח שישה ימים כדי להשלים. גם עקבות הפימוורדוהלים ידועים, אך רוב הטרקים האיסלנדים אינם ידועים כל כך. רק עיון באתרי האינטרנט למסלולים אלה יכול להיות דרך מצוינת למצוא את ציוד ההליכה החדש שלך! מי יודע, אולי אפילו תמצא את עצמך מתעל את המשורר, הצלם או הגיאולוג הפנימי שלך!

לפני שעושים טרק באיסלנד, תזכרו להתלבש כראוי:

מפל סברטיפוס הוא אחד מטרק המפל היפים ביותר באיסלנד. השביל נחשב לאחד הרומנטי ביותר באיסלנד בגלל הערפל שמפל המים יוצר. מפל זה הוא באורך של שני קילומטרים ושווה ביקור אם אתה באזור. כדי להבטיח בטיחות, תוודא שאתה נועל את הנעליים הנכונות.

מפל גלימור הוא מפל בגובה 650 מטרים שהוא המפל השני בגובהו באיסלנד. רק מורסרפוס גבוה יותר, אבל מפל זה דורש איזון ומטפסים אנכיים כדי להגיע לשיאו. אתה יכול להגיע לשבילי הטרק באיסלנד הטובים ביותר באיסלנד ברגל, באוטובוס ובמכונית. תוכל למצוא מסלול הליכה שמתאים לצרכים ולתקציב שלך. הם הטרקים הטובים ביותר באיסלנד.

אם אתם מתכננים מסע למרחקים ארוכים, קחו בחשבון את הטרקים של לוגאווגור ופימבורדלס. שני הטרקים האלה הם לא הכי פופולריים, אבל הם אופציה נהדרת לאוהבי טבע. האחרון הוא די קשה ודורש הרבה יותר הכנה. אבל הפרס שווה את המאמץ! הנוף שווה את זה, והנוף עוצר נשימה.

עבור ההרפתקנים יותר, טרק מפל דיינג'אנדי הוא מסע קל של קילומטר אחד שלוקח בערך 20 דקות. זה טרק תלול, אבל זה שווה את זה. המפל גדל ככל שמתקרבים ומגדלים מעל המטיילים. אלו השבילים היפים ביותר באיסלנד. הם מאפשרים לך לראות את הנוף המדהים מלמעלה. אלה הטרקים הכי טובים באיסלנד. ברגע שתבקר בארץ, אתה תהיה מופתע מהנוף המדהים שלה.

הר הגעש אלדל הוא הר געש פעיל באיסלנד. הצוקים אינם נגישים בקלות, אך ישנן הזדמנויות רבות לשטיפת ציפורים. אתה יכול לתפוס ,עורבים, ועופות ים ארקטיים מהטרק שלך. מספר אזורי הליכה פופולריים באיסלנד פתוחים לציבור. טרקים אלה מציעים דרך נפלאה לצפות בנוף המדהים. אם אתה מעוניין בצילום, טרק צוקי הציפורים הוא חובה.

אחד הטרקים הטובים ביותר באיסלנד הוא מפל גלימור. גובהו של ההר 198 מ' והוא נחשב בעבר למפל הגבוה ביותר בעולם, עד שנסוג הקרחון. שביל קצר אך תלול זה לוקח אותך דרך מערת לבה וקניונים ירוקים, והוא טרק המפל הטוב ביותר באיסלנד. יש הרבה מקומות יפים באיסלנד. אבל אלה הם הטובים ביותר.

חצי האי סנייפלסנס הוא בחירה פופולרית למחפשי הרפתקאות המחפשים מקום חדש לקרוא לו בית. היא כוללת פסגות מכוסות שלג, מדרונות מכוסים טחב ונהרות קרחוניים. הנוף כל כך מדהים שהוא יכול להיחשב לטרק האולטימטיבי. אתה אפילו יכול לראות את הזוהר הצפוני בזמן שאתה מטפס לפסגה בחורף. זו גם הזדמנות נהדרת לחנות תחת כיפת השמיים.