למד את תולדות רומא בעזרת טיולים מודרכים

סיור מודרך ברומא יכיר לכם את המראות המפורסמים ביותר של העיר. אלה כוללים את הפנתיאון – מקדש רומי עתיק שהוסב לכנסייה – מעיין טרווי, הקולוסיאום, המדרגות הספרדיות, הוותיקן ומראות מפורסמים רבים אחרים. מרפסת פינסיו היא מקום פופולרי לפגישה ומזרקה. זו דרך נהדרת לא לחכות בתורים ארוכים כדי לראות כמה מיצירות האמנות האייקוניות ביותר ברומא.

אפשר גם לערוך סיור פרטי בעיר, בנוסף למוזיאוני הוותיקן. הסיורים האלה יכולים לקחת מבקרים לאדריכלות ופסלים מפורסמים. אתה יכול גם לבחור מדריך משלך לסיור פרטי. סיור פרטי הוא דרך מצוינת לחוויה אישית יותר, ולראות מקומות שאינם כלולים בסיור אופייני ברומא. תהיה לך ההזדמנות לשאול שאלות ולרכוש ידע מומחה שלא תקבל מסיור ציבורי.

סיור מזון ברומא הוא שילוב של תיירות ועצירות מזון טעימות. תוכל לטעום פיצה טעימה, ג 'לאטו, וגבינות גורמה בזמן נסיעה דרך המרכז ההיסטורי של העיר. המדריך המומחה שלך יוכל להמליץ על המסעדות ובתי הקפה הטובים ביותר באזור במהלך הסיור של שלוש וחצי שעות. אתה יכול גם לבחור לסיור עם אב או בן איטלקי שהוא ידידותי לילדים. סיור מזון ברומא זמין גם לאלה עם דרישות תזונתיות מיוחדות.

סוג אחר של סיור מתמקד בהיסטוריה של רומא. זה ייקח את הקבוצה למוזיאונים קפיטולין. המוזיאונים האלה הם בין העתיקים בעולם. למד על חייו של יוליוס קיסר ועל הקולוסיאום וטעם פיצות איטלקיות אותנטיות. אתה יכול לדלג על התורים הארוכים לקולוסיאום ולקחת את המראות בקצב נינוח יותר. סיור מודרך ברומא הוא אופציה לאלה שאינם מעוניינים בהיסטוריה.

https://www.youtube.com/watch?v=OSZzBkWSSzY

סיור פרטי לרומא יאפשר לך לראות את הקולוסיאום מנקודת מבט קרובה ולספר לך על ההיסטוריה שלו. ואז תוכל לחקור את פיאצה נבונה בקרבת מקום ואת קריית הוותיקן. סיור פרטי ברומא יאפשר לך ללכת למקומות שאחרים לא רוצים לבקר. זו אפשרות נהדרת לחסוך כסף, וזה מאפשר לך לתפור את הסיור שלך כדי לענות על הצרכים שלך. זו דרך נהדרת להכיר עיר טוב יותר.

אתה יכול גם לעשות סיור מודרך שמע ברומא, בנוסף לסיורי הליכה. הסיורים האלה יכולים להצטרף לכל מי שמדבר איטלקית. סיור מודרך ייתן לך יותר מידע ועזרה להפיק את המירב מזמנך ברומא. אז, להזמין סיור ברומא היום ולראות יותר של העיר היפה הזאת. אתה תודה לעצמך.

אתה יכול גם לבחור לטנדר פרטי של רומא, שבו המדריך שלך יכול לנווט ברחובות העמוסים של העיר ולהוסיף ידע מקומי לסיור שלך. סיור טנדר פרטי של חמש שעות זמין בין 350 ל-390 יורו. זה כולל לדלג על כרטיסי הקו והפסקות קפוצ 'ינו. המחיר של סיור מודרך פרטי בעיר נקבע לפי גודל הקבוצה שלך, אז אתה לא צריך לדאוג לכמות המזון.

הווספה גרנד טור מציע טרמפ על וספה ברחבי העיר. הסיור יכסה כ -20 קילומטרים בארבע שעות וכולל תדרוך בטיחות. הואיל וסיורים אחרים של השירות, אתה יכול גם לבחור לסיור וספה. עם וספה, אפשר בקלות לתמרן את הרחובות הכאוטיים של רומא. סיור זה כולל הפסקת צהריים, תדרוך בטיחות, וספה, ותחנת תדלוק.

רומא מציעה סיורי הליכה בחינם. חברת הטיולים של אמדאו מציעה מדריך שמע חינם שתוכל לעקוב אחריו, או שתוכל לקבל מדריך שיתאר את ההיסטוריה של האזור. אתה יכול גם לבחור לסיור אודיו שמנחה אותך בעצמך. סיור מודרך יכול לספק לך שפע של בידור ומידע, לא משנה אם אתה חובב היסטוריה, או פשוט רוצה ללמוד על האדריכלות והאמנות של העיר.

למידע נוסף על טיולים ברומא, לחצו כאן: https://www.romesroads.com/